Poradna
Odpovědi na nejčastější otázky.
Co musím udělat pro to, abyste mě převezli sanitním vozem?
Dispečerovi nahlaste potřebné údaje:
- datum a čas převozu
- jméno pacienta
- adresu pacienta
- cílové zdravotnické zařízení nebo adresu místa transportu
- telefonní kontakt
Dispečerovi zároveň oznamte, pokud jste imobilní, budete mít doprovod nebo vlastní zdravotnické pomůcky.
Mohu si svobodně vybrat zdravotnickou dopravní službu?
Budu něco doplácet?
Pokud máte vystavený Příkaz ke zdravotnímu transportu od lékaře, převezeme vás zdarma na účet zdravotní pojišťovny. Za přímou úhradu vás převezeme bez zdravotní indikace.
Pokud si vyžádáte péči ve vzdálenějším zdravotnickém zařízení, než jaké vám doporučil lékař, můžeme vás vyzvat k doplacení částky za převoz.
Jsem imobilní. Jak se do vozu dostanu?
Transportujeme ležící pacienty do hmotnosti 250 kg a pacienty na křesle do 275 kg.
Jezdíte i odpoledne, večer, o víkendu, o svátcích, v noci?
Pomůžete mi se zavazadly?
Doprovodíte mě až na ambulanci?
Má pacient nárok na doprovod?
Můžu si s sebou vzít vlastní invalidní vozík?
Na vlastní invalidní vozík upozorněte při objednávce služeb.
Přepravujete i děti?
Jak se dostanu zpátky domů?
Kdy se mám objednat?
Objednat se můžete i v den převozu. Snažíme se pacientům vyhovět do 30 minut od zavolání. Ovšem je potřeba brát ohled na ostatní pacienty a počítat s přihlédnutím k akutnosti vašeho stavu.
Jak dlouho na vás budu čekat? Můžeme se domluvit na přesném čase?
Nenašli jste odpověď na tu vaši?